top of page

Never to far


"NEVER TOO FAR" Expozitie de pictura 1 aprilie - 21 aprilie 2011 Dedicata bunicului meu, Chialda Nicolae cu ocazia zilei de nastere, 25 octombrie si plecat dintre noi in 2008, aprilie 11. Descriere: „Realizata în memoria bunicului meu, Chialda Nicolae, expozitia „Never too far” aduce în lumina lucrari realizate dupa diferite ipostaze si momente din viata bunicului meu si de asemenea a unor obiecte de uz cotidian ale acestuia, surprinse în lucrari de natura statica. Pierderea unei persoane dragi este un moment dureros asupra caruia timpul îsi pune amprenta, însa din fericire ne ramân vii, adânc ancorate în sufletul si memoria noastra amintirile ce ne hranesc sufletul si creaza acea legatura dintre noi si persoana pierduta care, asa cum se observa în aceasta expozitie, se regaseste prin diferite transpuneri. Ceea ce încerc eu sa evidentiez în aceasta expozitie este acea stare prin care, depasind momentul de doliu si îndurerare, reusim sa stabilim o conexiune cu persoana draga plecata de langa noi si sa simtim o prezenta cotidiana a acesteia. Îmi doresc ca lucrarile mele sa faca posibila acea transpunere a privitoriului înbtr-o experienta proprie prin care sa retraiasca momente de mult întâmplate care niciodata nu dispar din inimile noastre, ci stau ascunse în „coltul cu amintiri”, în care uitam din ce în ce mai des sa patrundem.”


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page